دانلود فیلم جوکر 2019

http://jooker2019.rozblog.com/

کوین فیگ و تام هالند آدرس خروج MCU Spider-Man را نشان می دهند

رئیس های استودیوی مارول ، کوین فیگ و تام هالند ، در پی خروج اجتناب ناپذیر Spider-Man از جهان سینمایی مارول به دنبال خرابی در مذاکرات بین دیزنی و سونی پیکچرز اوایل این هفته صحبت کردند. بنا بر گزارش ها

رئیس های استودیوی مارول ، کوین فیگ و تام هالند ، در پی خروج اجتناب ناپذیر Spider-Man از جهان سینمایی مارول به دنبال خرابی در مذاکرات بین دیزنی و سونی پیکچرز اوایل این هفته صحبت کردند. بنا بر گزارش ها

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

رئیس های استودیوی مارول ، کوین فیگ و تام هالند ، در پی خروج اجتناب ناپذیر Spider-Man از جهان سینمایی مارول به دنبال خرابی در مذاکرات بین دیزنی و سونی پیکچرز اوایل این هفته صحبت کردند. بنا بر گزارش ها ، این دو استودیو نتوانسته اند درمورد اعتبار تولید کننده فیلم های آینده Spider-Man به توافق برسند.دانلود فیلم مرذ عنکبوتی با لینک مستقیم

 

فیگ و هلند هر دو در حین حضور در برنامه D23 Expo دیزنی در آخر هفته با سرگرمی هفتگی نشسته اند تا نظرات خود را در مورد نتیجه Marvel-Sony rift: خروج اجتناب ناپذیر Spider-Man از MCU به اشتراک بگذارند و این چه معنایی را هم برای مارول و هم برای هلند ارائه می دهد. بازی در آینده شخصیت هر دو مرد نسبت به اوضاع هنوز تازه و ظاهراً پرتنش عملگرا بودند. مخصوصاً وحشیانه بود که ببینیم هلند فقط روزها پس از انشعاب مجبور به ثبت نام شد و با پیامدهای اتفاق افتاد که با توجه به اینکه وی جزئی از خسارت وثیقه بود ، برخورد کرد.

 

tom-holland-spider-man

تصویر از طریق تصاویر سونی

 

فیژ در اظهارات خود دیپلماتیک بود اما احساس کردن چیزی غیر از احساس نهایی در مورد انشعاب دشوار نیست ، برخلاف افرادی مانند Jon Favreau که برای آشتی بین استودیوها دست به دست می شوند تا Spidey بتواند بازگردد.

 

"من در مورد سپاسگزاری و شادی از مرد عنکبوتی احساس می کنم. ما باید با فیلم Spider-Man پنج فیلم درون MCU بسازیم: دو فیلم مستقل و سه فیلم با انتقام جویان. این رویا بود که هیچ وقت فکر نمی کردم اتفاق بیفتد. هرگز به معنای ماندگاری برای همیشه نبود. ما می دانستیم که زمان محدودی وجود دارد که ما قادر خواهیم بود این کار را انجام دهیم ، و ما داستانی را که می خواهیم برای گفتن بگوییم ، بیان می کنم ، و من همیشه برای این امر سپاسگزارم. "

 

هلند در مورد زمان کار در MCU تأمل کرد و به EW گفت:

 

"اساساً ، ما پنج فیلم عالی ساخته ایم. این پنج سال شگفت انگیز است من زمان عمرم را گذرانده ام. چه کسی می داند آنچه که در آینده؟ اما تمام چیزی که من می دانم این است که من می خواهم به بازی Spider-Man و زمان زندگی خودم ادامه دهم. این بسیار سرگرم کننده خواهد بود ، با این وجود ما تصمیم به انجام آن داریم. آینده برای مرد عنکبوتی متفاوت خواهد بود ، اما به همان اندازه بسیار جذاب و شگفت انگیز خواهد بود ، و ما روشهای جدیدی برای خنک تر کردن آن پیدا خواهیم کرد. "

دانلود فیلم مرذ عنکبوتی با لینک مستقیم

هنگامی که هلند هنگام حضور در نمایشگاه در جلوی D23 خطاب به جمع حاضر شد ، یک پیچش اضافی ، البته احساساتی ، چاقو را به قلب Spider-Man تصادفی تبدیل کرد. هلند به پایان نمایشگاه هدیه کرد و به جمعیت گفت و گفت:

 

"یک هفته دیوانه کننده بوده است ، اما من می خواهم که همه شما از ته قلب من بدانید که من 3000 شما را دوست دارم."

دانلود فیلم مرذ عنکبوتی 2019 با لینک مستقیم

اظهارات هلند به یاد می آورد یک خط به یاد ماندنی از فیلم دوم خود را برای آخرین بار در MCU ، Avengers: Endgame ، گفت: دختر تونی استارک (رابرت داونی جونیور) ، مورگان ، به عنوان راهی برای نشان دادن چقدر او را دوست دارد. برای طرفداران ، این شک بدون شک عمیقاً خراب است فقط به این دلیل که این یادآوری است که هلند مجبور است چهره ای شجاع داشته باشد ، زیرا او با یک دوره انتقالی روبرو است که احتمالاً برای آن آماده نشده است.

 

در حال حاضر هیچ برنامه اعلامی برای آینده Spider-Man در Sony وجود ندارد. به طور مشابه مشخص نیست که حرکت بعدی حرفه ای هلند چه خواهد بود. فیژ در حال حاضر چشم اندازهای خود را به آینده اختصاص داده است ، و همه ی پروژه هایی که در مرحله 4 MCU و سرویس پخش جریانی به زودی راه اندازی شده است + را آغاز کرده است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 13

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان